29 August 2012

photoshoot songket & wedding dress

assalamualaikum! ! ! hye uloss, ,harini cik kiah nak story pasal photoshoot yg baru je berlangsungnya semalam. .(suara gedik)hihi. .penat tak dinafikan la. .tapi dah minat kan. .kita teroskan. .cHAYOK-II. .ngeh3!!!oke la ulosss, ,cik kiah malas nak tiap panjang menjelerrrr macam karangan bahasa melayu so cik kiah hidangkan dengan picture-II yang tak seberape ni yop!!














hanya ini gambar-II yang sempat Dproses. .yang lain semua belum siap lagi. .tak lupa jugak jutaan terima kasih kepada photog-II. .mysista merangkap myPA. .terima kasih bebanyak ats segalanya ..tanpa korang semua aku takkan jadi mcm ni .oke, ,mata dah tingtong minta bantal. .papai. .

ツ Thanks For Reading ツ


Anda Like Anda Sebarkan

3 comments:

Tinta Lana said...

Salam. One word:

CANTIK!! >_<

ainol akasyah said...

cantek la anda :)

Emy Ellyana said...

thank tinta and ainol. .