05 October 2011

BicArA hAt!

kita tak boleh cakap kita tak mungkin jatuh cinta pada "orang itu". .
kita tak boleh berdoa supaya "orang itu" pergi dari hidup kita dan jangan muncul2 lagi keran kita tak mahu melihatnya walau hanya sekejap. .
kita tak boleh sombong diri dan berkata kita tak kesah "orang itu" nak cari orang lain sekalipon sebab kita juga boleh cari orang lain. .
kita tak boleh cakap begitu sebab kita tak tahu apa yang ada di masa akan datang. . ..

      mungkin saja terjadi kita akan jatuh cinta pada"orang itu" sehingga kita tak pernah berhenti dari memikirkanya. .
sehingga setiap kali kita bangun pagi dia orang pertama yang kita ingat. .begitu juga dikala malam tiba, ,dialah orang terakhir kita ingat sebelum kita lelapkan mata. .

       mungkin terjadi saja "orang itu" orang yang kita doakan dia tidak lagi muncul dalam kehidupan kita dan tiba-tiba menjadi begitu bermakna. . .sehinga kita menangis kesepian bila doa kita benar-benar makbul, ,sehingga kita sedar bahawa lebih elok dia ada daripada tiada. .
sehingga kita tercari-cari dimana dia hanya untukmelihat dia walau hanya seketika. .kerana terlalu rindu sedangkan dahulu kita tidak pernah menghargai bla dia ada dihadapan kita. .. .


       dan mungkin saja "orang itu" orang tidak sepenuhnya kita sayang sehingga kita tidak pernah berasa keberatan sekiranya dia mencari yang lain..tiba-tiba menjadi terlalu penting sehingga sampai satu tahap kita menangis bagai dunia telah kiamat apabila "orang itu" benar-benar dimiliki oleh orang lain. .setelah itu kita mula menyesali apa yang kita katakan,bisikan dan luahan. .

       kita akan menjadi terluka rindu pada kenangan2 bahagia bersamanya sehingga terasa ingin memutarkan kembali masa yang lalu agar dapat memiliki saat itu dengan sebaik mungkin. .

emy dapat penyakit jiwang ny dr kawan emy. .
so emy update lha dlm blog, ,<3
ツ Thanks For Reading ツ


Anda Like Anda Sebarkan

No comments: